dijous, 8 de gener del 2015

VACANCES DE NADAL

Aquestes vacances han estat molt divertides. Hem anat a veure el "Pare Noel" a Cala Figuera. A jo, en Roc, me varen dur una bicicleta molt guapa  i va molt bé i a jo, na Lia, me varen dur un patinet molt guapo que fa molta via.

El dia  de Nadal tots dos vàrem anar a dinar a ca la nostra padrina de Portopetro.Vàrem dinar d'una sopa rellena molt bona!!!!! També vàrem jugar molt.

El dia de Cap d'Any vàrem anar a ca la nostra tia Cati. Vàrem sopar de marisc. 

El dia dels Reis vàrem anar al moll de Cala Figuera.  A jo, en Roc, el que més em va agradar va ser un joc de caçar fantasmes, és molt divertit! A jo,na Lia, el que més em va agradar van ser uns patins molt guapos.

MOS HO VÀREM PASSAR SUPER BÉ
        
                                                                                  
                                                         Roc Clar Rotger i Lia Travieso Rotger  



Aquestes vacances vaig anar a Alemanya i m'ho  vaig passar molt bé.
Hi havia molta neu i hi vaig jugar amb el meu cosí.També vaig conduir un tractor amb el meu pare. El Pare Noel me va regalar una raqueta de tennis i un mòbil.

Han estat unes vacances molt divertides!!!


                                                                                                       Sawinia Schimidt

                                                                                            


El primer dia de Nadal vaig anar amb el cotxe a passejar. Després vàrem fer una torrada a casa. Llavors vàren anar a veure els patges per donar-los la carta. El dia dels Reis vaig trobar el meu regal.No el vaig obrir fins el dia següent. Finalment , vàrem sopar tots junts.

Les vacances varen ser molt, però molt divertides!!!

                                                                                                        Ilham Haddouti



Aquestes vacances sempre he anat a jugar a ca el meu amic Konstantin i a vegades ha vengut en Luc de Santanyí. Molts de dies hem anat al camp de futbol.
Dijous vaig anar a Campos i després a Palma al supermercat. Diumenge vaig anar a Santanyí a veure un partit de futbol. 


                                                                                                            Mourad

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada